Papildomos užduotys
Naudodamiesi įgyta patirtimi parašykite proginę sveikinimo kalbą, surenkite internetinę diskusiją, ar vertingi šiais laikais tokio pobūdžio tekstai. Įvertinkite diskusijos dalyvių kalbą ir bendravimo etiką.
Rengiant viešąją kalbą būtina atsižvelgti į adresatą, kuriam ta kalba skiriama. Teiginių argumentavimas negali virsti manipuliavimu faktais ar klausančiojo jausmais. Svarbūs etikos ir kalbos taisyklingumo reikalavimai. Kalbos struktūrinės dalys turi būti aiškios ir nuoseklios, tinkamai išplėtotos. Medžiagos, skirtos kalbai, atranka turi būti kruopšti, teiginiai grindžiami svariais argumentais ir sava patirtimi.
Savarankiško darbo užduotys mokiniams.
Atsakykite į SMP užduoties 1 ir 5 klausimus ir aptarkite grupėse. Pasirenkite pristatyti užduotį kitiems mokiniams.
Atsakykite į SMP užduoties 2 ir 4 klausimus ir aptarkite grupėse. Pasirenkite pristatyti užduotį kitiems mokiniams.
Atsakykite į SMP užduoties 3 ir 6 klausimus ir aptarkite grupėse. Pasirenkite pristatyti užduotį kitiems mokiniams
Nedalyvavusieji atskirų grupių darbe išvadas užsirašo į sąsiuvinius.
Parašykite proginę kalbą (SMP uzduotis), skirtą Tarptautinės vaikų gynimo dienos minėjimui.
Naudodamiesi įgytomis žiniomis ir straipsniuose esančia informacija, atlikite užduotis – parašykite apibendrinimą (apie 150 žodžių rišlaus teksto).
Atsakykite SMP užduoties 1 klausimą.
Atsakykite SMP užduoties 2 klausimą.
Atlikite SMP užduotį.
Naudodamiesi įgyta patirtimi parašykite proginę sveikinimo kalbą, surenkite internetinę diskusiją, ar vertingi šiais laikais tokio pobūdžio tekstai. Įvertinkite diskusijos dalyvių kalbą ir bendravimo etiką.
Grupės raštu pasiūlo argumentuotus grupės narių darbo įvertinimus. Skaitomas išvadas komentuoja ir vertina kitų grupių nariai. Mokytojas, atsižvelgęs į vertinimus, siūlo galutinį pažymį. Gali būti įvertinami ne visi mokiniai. Individualus darbas vertinamas atskiru pažymiu.
Namų darbai vertinami pažymiu pagal ugdymo procesui skirtas rašinio vertinimo normas. Papildomos užduotys vertinamos atskiru pažymiu.
Analizuojant ir rengiant viešąsias kalbas išmokstama tinkamai struktūruoti tekstą, parinkti tinkamus ir svarius argumentus teiginiams pagrįsti, atsižvelgti į adresatą ir situaciją.