Lietuvių, užsienio kalbos
Mokslinės terminologijos vartojimas.
Научный стиль
Įvairių mokslo šaltinių, pvz., fizikos vadovėlio, biologijos enciklopedijos, istorijos monografijos ir kt., naudojimas.
Minčių žemėlapio sudarymo įrankiai: Text 2 Mind Map, Popplet.
Virtualių mokymosi aplinkų ir kitų interneto įrankių naudojimas: LeMill, Jimdo, Google+.
Grupių sudarymo įrankis TeamUp, leidžiantis pamokos metu formuoti grupes, atsižvelgiant į mokinių įgūdžius, gebėjimus ir kt. Daugiau informacijos rasite čia.
Skaitmeninis (įsi)vertinimo įrankis „Voratinklis“.
Mokslinės terminologijos vartojimas.
Kelia mokymosi tikslus, uždavinius, planuoja mokymosi veiklą, žino ir taiko pagrindines mokymosi strategijas, įvertina savo veiklą ir kitų veiklos rezultatus.
Geba laikytis svarbiausių komunikavimo taisyklių ir susitarimų ir supranta jų svarbą; praktiškai taiko kalbos žinias, laikosi kalbos normų; geba pagrįstai išsakyti savo požiūrį viešoje diskusijoje, išklausyti kito nuomonę.
Kelia problemas ir klausimus, numato ir taiko įvairias problemų sprendimo strategijas, ieško pagrįstų atsakymų; ieško informacijos, ją nagrinėja, apibendrina ir padaro pagrįstas išvadas.
Mokosi bendradarbiaudami, siekia bendrų tikslų, sprendžia problemas, derina įvairias nuomones, susitaria ir įvertina rezultatus.