Temos apibendrinimas
Pamokose mokiniai aptars tradicinius lietuviškus patiekalus, išsiaiškins, kurie patiekalai yra seniausi ir yra mitybos paveldo dalis, susipažins su Lietuvos etnografiniais regionais ir jų kulinarinėmis tradicijomis, atliks praktines užduotis – sukurs kulinarinių leidinių maketus, rinks patiekalų receptus, gamins ir vertins patiekalus.
Diskutuodami apie mitybos paveldą, mokysis sudaryti maitinimo įmonės verslo planą, susipažins su verslo plano sudarymo principais, atrinks gaminių/patiekalų receptus, pagal sudarytas technologines lenteles gamins ir vertins gaminius/patiekalus.
Priemonės
Motyvacijos įrankiai
- Google – informacijos paieškai (informacija apie Lietuvos regionus, patiekalų receptų atranka).
- Teksto redagavimo programa – atrinktos informacijos kaupimui ir išsaugojimui (laboratoriniai darbai klasėje ir namuose).
- Dropbox programa bei mokyklos serveris naudojami užduočių pateikimui ir vertinimui.
- YouTube – vaizdo medžiagos demonstravimui.
Integracinės galimybės
Dorinis ugdymas
Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas
Vertinamos individualios užduotys.
Praktiniai (laboratoriniai) darbai.
- Lietuviškų patiekalų receptų knygelė.
- Receptų knygelė vaikams.
- Lietuviškų patiekalų valgiaraštis.
Darbas grupėse.
- Vertinamas verslo planas ir pagal jį pagaminti 4–6 maisto gaminiai/patiekalai.
- Technologiniai procesai. Vertinami pagaminti 4–6 patiekalai.
Ugdomos kompetencijos