Situacija
Išanalizavus funkcinių stilių ir raiškos priemonių įvairovę, nagrinėjama siauresnė elektroninio diskurso sritis.
Aplinka
Kiekvienam mokiniui reikalinga prieiga prie interneto (stacionarus ar planšetinis kompiuteris). Nesant tokios galimybės, užduotis galima išspausdinti iš anksto arba rodyti projektoriumi ekrane.
Skaitmeninės mokymo priemonės
- SMP lietuvių kalbai ir literatūrai 9-10. Stilistika
- Komunikacijos samprata
- Kalba ir informacinė visuomenė
- Stilistinių figūrų samprata ir klasifikacija
Motyvacijos įrankiai
- IKT aplinkos naudojimas. Mokiniai skatinami naudotis įvairiomis IKT priemonėmis, taikyti turimus ir formuoti naujus IKT aplinkoje reikalingus įgūdžius.
- Bendruomenės paslaugos (angl. crowdsourcing) ir dalyvavimas (angl. participatoring). Mokiniams suteikiama galimybė dalintis žiniomis interaktyvioje informacinėje terpėje.
- Diskusija, bendradarbiavimas, konkurencija. Mokiniai turės galimybę tobulinti socialinius įgūdžius, išsakyti ir pagrįsti savo nuomonę, reaguoti į kritiką, ugdyti pakantumą ir toleranciją.
Integracinės galimybės
Nagrinėjamų tekstų tematika ir ugdomi mokinių gebėjimai papildo ir pagerina kitų mokomųjų dalykų išmanymą. Svarstant kalbos vartojimo korektiškumo apraiškas pasitelkiama pilietiškumo pagrindų, filosofijos ir etikos dalykų patirtis.
Etika
Ugdomos kompetencijos
Socialinė pilietinė
Mokoma domėtis viešąja Lietuvos erdve ir ją vertinti.
Komunikavimo
Mokoma bendrauti žodžiu ir raštu įvairiose gyvenimo situacijose, nagrinėjant ir sprendžiant įvairias gyvenimo problemas, mokėjimo mokytis.
Literatūrinė (kulturinė)
- Kalbos sistemos pažinimo
- Tinkamo kalbos vartojimo