Informacinės technologijos
- informacijos paieškos ir dalijimosi;
- įvairių užduočių atlikimo kompiuteriu;
- tekstinių dokumentų kūrimo ir maketavimo;
- pateikčių rengimo ir kt.
Viešosios kalbos. Struktūra, turinys, raiška.
Besiruošdami viešajam kalbėjimui mokiniai namuose turėjo atsakyti į savikontrolės klausimus ir pasiruošti kalbėti apie viešojo kalbėjimo specifiką.
Kiekvienam mokiniui reikalinga prieiga prie interneto (stacionarus ar planšetinis kompiuteris). Nesant tokios galimybės, užduotis galima išspausdinti iš anksto arba rodyti projektoriumi ekrane.
Nagrinėjama tematika ir ugdomi mokinių gebėjimai papildo ir pagerina kitų mokomųjų dalykų išmanymą. Skatinama taisyklingai ir tikslingai vartoti kalbą IKT aplinkoje. Svarstant kalbos vartojimo korektiškumo apraiškas pasitelkiama pilietiškumo pagrindų, filosofijos ir etikos dalykų patirtis.
Mokoma domėtis viešąja Lietuvos erdve ir ją vertinti.
Mokoma bendrauti žodžiu ir raštu įvairiose gyvenimo situacijose, nagrinėjant ir sprendžiant įvairias gyvenimo problemas, mokėjimo mokytis.