Situacija
Užduočiai atlikti reikalinga viena pamoka, jei atliekama patenkinamo lygio užduotis, tačiau pagrindinio ir aukštesniojo lygio darbui reikia dviejų pamokų iš eilės (paprastai tvarkaraštyje taip būna kartą per savaitę) – viena skirta medžiagai išanalizuoti, kita – pateikti ją klasei. Pagrindinė užduotis – susisteminti pateiktą informaciją, taigi lygiai skiriasi pagal informacijos kiekį ir jos sudėtingumą.
Aplinka
Kiekvienam mokiniui reikalinga prieiga prie interneto (stacionarus ar planšetinis kompiuteris, B grupei – ausinės ar kolonėlės).
Skaitmeninės mokymo priemonės
- SMP lietuvių kalbai ir literatūrai 9-10. Stebuklinių pasakų pasaulis
- Lietuviškos pasakos, įvairios. „Eglė žalčių karalienė“
- Lietuviškos pasakos. Pasaka „Gulbė karaliaus pati“
- Lietuvių liaudies stebuklinės pasakos
- Norbertas Vėlius. Pasakos „Eglė žalčių karalienė“ mistiškumas
- SMP lietuvių kalbai ir literatūrai 9-10. Dainiškoji lietuvių tradicija
- Lietuvių liaudies dainų antologija. „Kalendorinių apeigų dainos“
- Sutartinės
- Ypatingas žanras – sutartinės
- SMP lietuvių kalbai ir literatūrai 9-10. Mitologija ir tautosaka
- Gintaras Beresnevičius. „Senovės baltų pasaulėžiūra“
- Verpimo, audimo, skalbimo įrankiai
Motyvacijos įrankiai
- IKT aplinkos naudojimas.
- Bendruomenės paslaugos (angl. crowdsourcing) ir dalyvavimas (angl. participatoring).
- Diskusija, bendradarbiavimas, konkurencija.
Integracinės galimybės
Nagrinėjama tematika ir ugdomi mokinių gebėjimai papildo ir pagerina kitų mokomųjų dalykų išmanymą: istorijos, etikos, dailės, muzikos, informacinių technologijų.
Ugdomos kompetencijos
Mokėjimo mokytis
Komunikavimo
Pažinimo
Kultūrinė
Socialinė pilietinė
Literatūrinė (kulturinė)