Nuostata
Suvokti organinių junginių įvairovę siejant su anglies atomo galimybe sudaryti junginio grandines ir ciklus.
Polimerai
Pamoka vyksta chemijos laboratorijoje (kabinete), aprūpintoje bent vienu kompiuteriu su prieiga prie interneto, projektoriumi, dokumentų kamera, ekranu demonstravimui.
Bendrosios kompetencijos – mokėjimo mokytis, komunikavimo, pažinimo. Apibrėžiant chemijos dalyko kompetenciją, ugdomi šie mokinių gebėjimai: žinios ir supratimas, taikymo, problemų sprendimo, gamtamokslinio komunikavimo, mokėjimas mokytis.
Suvokti organinių junginių įvairovę siejant su anglies atomo galimybe sudaryti junginio grandines ir ciklus.
Klasifikuoti organinius junginius pagal funkcines grupes ir apibūdinti su funkcinėmis grupėmis susijusias medžiagų savybes.
7.5. Apibūdinti polimerinių medžiagų gavimą ir naudojimą.
7.5.1. Paaiškinti polimerinių medžiagų susidarymo principus (polimerizacija, polikondensacija).
7.5.2. Paaiškinti plastikų naudojimo pranašumus ir trūkumus.
7.5.3*. Apibūdinti gamtosaugines problemas, susijusias su plastikų naudojimu, nurodyti šių problemų sprendimo būdų.
Suvokti organinių junginių įvairovę siejant su anglies atomo galimybe sudaryti junginio grandines ir ciklus.
Klasifikuoti organinius junginius pagal funkcines grupes ir apibūdinti su funkcinėmis grupėmis susijusias medžiagų savybes.
7.5. Paaiškinti polimerinių medžiagų gavimą ir naudojimą, siejant su aplinkosaugos problemomis.
7.5.1. Paaiškinti polimerinių medžiagų susidarymo principus (polimerizacija, polikondensacija, kopolimerizacija).
7.5.3. Paaiškinti plastikų naudojimo pranašumus ir trūkumus.
7.5.4*. Paaiškinti gamtosaugines problemas, susijusias su plastikų naudojimu, nurodyti šių problemų sprendimo būdų.